Ubrania jak nowe

Zdjęcia-0019 []

Kreatywnie

Gorączka poświątecznych przecen za nami, a tymczasem powoli nadchodzi wiosna. W sklepach pojawiają sie już nowe kolekcje wiosenne i kuszą do zakupu.Ubrania jak nowe

  Ja tymczasem postanowiłam podejść do tematu dobierania nowej garderoby inaczej niż zwykle. Ostatnio czytałam ciekawy artykuł o tak zwanym recyklingu ubrań. Taki recykling polega na tym ,że stare ubrania nie są wyrzucane, ale przerabiane. Uważam, że jest to fantastyczny pomysł, ponieważ po pierwsze, różne style wracają do łask modowych, a po drugie czasem wystarczy w niewielkim stopniu przerobić jakies ubranie, by nadać mu ciekawego, nowego wymiaru.

  Ubrania z drugiej ręki

  W celu wcielenia w życie mojego pomysłu udałam się ostatnio z koleżanką do sklepu z używanymi ubraniami. Uwierzcie, można tam znaleźć perełki! Wybrałam kilka rzeczy i zamierzam trochę poskracać i pozwężać, a będą jak nowe, a nawet jeszcze lepsze 😉

Trzymajcie się,pa:)

Ubrania jak nowe

Skomentuj

